Akkerbouwbedrijf.nl staat live! Sluit u aan bij onze thema’s?

Een maand geleden was het zo ver! Akkerbouwbedrijf.nl is vernieuwd online gekomen. Naast een verfrissend en overzichtelijk design is er nu ook naast dagelijkse nieuws meer ruimte voor diepgang op akkerbouw thema’s. Voor agrariërs biedt dit meer lezerswaarde en voor u als marketeer zijn er nieuwe advertentie mogelijkheden.

Akkerbouwactueel wordt akkerbouwbedrijf

Wellicht is het u al opgevallen akkerbouwactueel.nl is veranderd in akkerbouwbedrijf.nl. Het was al langer een wens om onze titels gelijk te trekken qua benaming. Dit om zowel u als agrariërs meer herkenning te geven dat onze titels bij elkaar horen. Vanaf heden zal het verkeer naar akkerbouwactueel.nl automatisch door worden gestuurd naar akkerbouwbedrijf.nl.

Meer dan zestig thema’s

Op de vernieuwde website van akkerbouwbedrijf is plaats voor meer dan zestig thema’s. Deze thema’s spelen in op de behoefte en vraagstukken van de akkerbouwer. Zoekt een akkerbouwer bijvoorbeeld iets over een pootmachine, dan hebben wij hier een themapagina voor ontwikkeld. Op deze pagina vindt men een korte samenvatting van het onderwerp met daarbij twee topberichten en de laatste vier recente berichten. Op deze manier worden akkerbouwers nog sneller en beter geholpen bij zijn online zoekopdrachten.

Kansen voor u als agrimarketeer

Voor u als marketeer biedt de vernieuwde website vele kansen. Gaat u voor naamsbekendheid onder alle akkerbouwers dan kan er altijd gekozen worden voor een banner op alle pagina’s. Echter biedt de website ook nieuwe unieke mogelijkheden voor u als marketeer. U kunt nu namelijk ook gebruik maken van contextual advertising. In Jip-en-Janneketaal uitgelegd is contextual advertising een manier van adverteren waarbij de inhoud van een pagina leidend is. Oftewel een advertentie wordt niet meer getoond op basis van wie het eerst komt, wie het eerst maalt of op basis van bestaande persoonsgegevens. Contextual advertising zorgt ervoor dat een advertentie alleen getoond wordt als het aansluit bij de informatie die op de pagina gedeeld wordt.

Heeft u bijvoorbeeld een advertentie over een nieuwe pootmachine. Dan kunnen we deze tonen op alle pagina’s. Maar wet kunnen er ook voor zorgen dat deze alleen getoond wordt aan akkerbouwers die artikelen lezen over pootmachines. Op deze manier gaat u gerichter adverteren. Het grootste voordeel hiervan is dat de doorkliksratio’s zullen stijgen voor uw campagne. Meer weten over contextual advertising? Klik hier en lees het artikel ‘Contextual advertising leidt tot een succesvollere campagne’.

Welke thema’s behandelt akkerbouwbedrijf.nl?

Op de website akkerbouwbedrijf.nl worden meer dan zestig thema’s besproken. Hieronder een overzicht van alle thema’s. Mocht u een thema missen of zal u graag willen inspelen op één van onderstaande thema’s vul dan het formulier in onderaan deze pagina. Of ga naar de contactpagina en neem direct contact met ons op!

Akkerbouw thema's

Stel hieronder uw vraag: