Bonnenboekje zorgt voor 3000 leads!
Gatske Schram van ECOstyle Agrovet ondervond dat er steeds minder bezoekers naar de beursstand kwamen. Een goede actie is essentieel voor het slagen van de beurs. Wanneer je stand of verhaal niet aantrekkelijk is, krijg je weinig bezoekers in je stand. “Om onze beursactie onder de aandacht te brengen hebben wij gekozen voor het Bonnenboekje®”, aldus Gatske.
Tijdens de beurs was het doel om zoveel mogelijk veehouders kennis te laten maken met de Klausan violetspray. Door het inleveren van een bon uit het bonnenboekje op de stand van ECOstyle, ontving de veehouder een gratis Klausan violetspray. Dit zorgde voor een grote aanloop naar de ECOstyle stand. Met veel standbezoekers werd het gesprek aangegaan over Klausan, waardoor veehouders naast het product ook uitleg kregen over de werking van het product. Mede door het bonnenboekje slaagde de introductie van het product onder veehouders!
Het Bonnenboekje® werd bij het Vakblad Melkveebedrijf ingestoken, maar ook verspreid bij de ingang van de beurs. In totaal heeft ECOstyle met het Bonnenboekje® tussen de 2.500 tot 3.000 bonnen ingeleverd gekregen op de stand. Aangezien er veel concurrentie is op het gebied van violetspray, waren zij erg blij met de ingezette campagne. Doordat ECOstyle levert aan groothandels en detailhandel kunnen zij niet precies nagaan of aankopen van het product gedaan worden naar aanleiding van het Bonnenboekje®. Echter kunnen zij wel concluderen dat ze met de omzet van het product op schema lopen.
Bent u nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden van beurspromotie? Neem dan contact op met één van onze accountmanagers. Klik hier en ga naar onze contactpagina! of vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op.