Een frisse start van 2018!
2018 is alweer begonnen, een nieuw jaar vol met nieuwe kansen en nieuwe ontwikkelingen. Ook voor ons zal er dit jaar weer veel gaan veranderen. Sterker nog op onze eerste werkdag van 2018 (2 januari) zijn er al twee nieuwe gezichten te verwelkomen binnen ons team. Vanaf 2 januari is Henk Stoel niet meer werkzaam bij Prosu Media Producties en gaat hij een nieuwe uitdaging aan bij IVIO Wereldschool.
Lisanne Andeweg vervult de functie van Algemeen Manager
Lisanne Andeweg is sinds 2 januari Algemeen Manager en maakt hiermee de overstap van Prosu Databased Marketing naar Prosu Media Producties. 10 jaar ervaring bij Prosu Databased Marketing is de basis voor een frisse blik op het moderne uitgeefvak. “In deze tijd gaat het niet meer om bereik in absolute aantallen, maar om de mate waarin je je kerndoelgroep echt bereikt en de mate van interactie met je doelgroep. Het combineren van datakennis met uitgeven biedt de agribusiness nieuwe marketing- en saleskansen.”, zo schetst Lisanne haar visie.
Voor bedrijven in de agribusiness is vooral de intensievere samenwerking tussen de beide Prosu bedrijven een uitkomst. De grens tussen marketing en sales vervaagt. Een naadloze overgang van content gedreven marketingcampagnes naar leadgeneratie is de basisgedachte van Prosu. De reis die een klant of prospect doormaakt, de Customer Journey, staat daarbij centraal.
Nicole Ferket komt de Marketing afdeling versterken
Vanaf 2 januari is ook Nicole Ferket werkzaam binnen Prosu Media Producties. Nicole komt de marketingafdeling versterken na een interne switch van Eline Kortes. Eline is eind vorig jaar gestart als accountmanager en bladmanager van de Pluimveekrant. Door de switch van Eline was er behoefte aan versterking op de marketingafdeling.
Nicole heeft de opleiding Media Management gevolgd en is vervolgens ruim 2 jaar werkzaam geweest bij Opel Broekhuis in Dronten. Toch bleef de wens om te gaan werken in haar studierichting, wat nu uitkomt bij de functie van Marketing medewerker bij Prosu Media Producties.
Eigen vormgeving in huis
Eind 2017 hebben wij Stefan Pruijssen ook mogen verwelkomen binnen ons team. Stefan is werkzaam op de marketingafdeling als vormgever. Het was al langere tijd een wens om een eigen vormgever in dienst te hebben vanwege het groeiende aantal opdrachten. Naast de opmaak van de Akkerbouwkrant, de Pluimveekrant en CleanTotaal houdt Stefan zich bezig met het vormgeven van gehele campagnes. Hierbij kan gedacht worden aan het ontwikkelen van banners, advertenties, nieuwe logo’s, bedrijfsbrochures, flyers, etc.
Naast deze werkzaamheden ontwikkelt Stefan ook de online magazines voor Prosu Media Producties en haar klanten. Voorbeelden hiervan zijn het adverteerdersboekje, de Akkerbouwkrant, de Pluimveekrant.
Wilt u meer informatie over onze producten/diensten of wilt u graag persoonlijk kennis maken met onze (nieuwe) medewerkers? U bent van harte welkom, de koffie staat altijd klaar!
Voor alle persoonlijke contactgegevens van ons team, klik hier!