MEDIABROCHURE 2020 weer online!
Het afgelopen jaar was weer een bewogen jaar. Dit jaar ging het vooral over de vleesconsumptie en de invloed hiervan op het klimaat, het voorstel tot halvering van de veestapel en de invloed hiervan op het klimaat, de fosfaatrechten en de invloed hiervan op het klimaat. Eigenlijk ging dit jaar wel heel veel over de invloed van het handelen van de agrariërs op het klimaat.
Toch was er ook nog een letterlijk lichtpuntje, de zon! Ondanks dat het voor vele een lekker lange warme zomer was, zullen niet alle agrariërs hier hetzelfde over denken. Hoge temperaturen werden afgewisseld met extreem weer, zelfs de term Supercell is dit jaar zorgvuldig voorbij gekomen. Al met al weer een bewogen jaar met veel ontwikkelingen. Ontwikkelingen waar u als marketeer ook op in heeft gespeeld of het komende jaar nog beter op wilt gaan inspelen.
Klik hier door naar onze bereikcijfers en verschijningsdata per sector:
Veranderingen in de marketing
Op marketinggebied zijn er ook weer genoeg ontwikkelingen geweest. Facebook heeft haar Algoritme aangepast, Google wordt steeds meer een antwoordmachine en LinkedIn start met live-video’s. Zo maar een paar zaken die zijn veranderd. Ook onder agrariërs is er weer veel veranderd. Het smartphonegebruik stijgt onder de
Nederlandse en Vlaamse landbouwers, sectorspecifieke kanalen en platformen worden steeds beter gewaardeerd en agrariërs maken steeds meer gebruik van Google.
Veranderingen bij Prosu Media Producties
Naast de algemene veranderingen is er ook voor Prosu weer veel veranderd:
- Prosu heeft haar uitgeefactiviteiten in Benelux uitgebreid door de overname van de agrarische vaktijdschriften van Rekad Media Group. Naast de vakbladen Melkveebedrijf, Varkensbedrijf en de Loonwerker verschijnen nu ook de Akkerbouwkrant en Pluimveekrant in Vlaanderen.
- Het marketing/redactieteam is uitgebreid met 2 nieuwe collega’s.
- Het salesteam is uitgebreid met 1 nieuwe collega.
- Prosu biedt sectoroverstijgende en regionaal bereik aan.
- Prosu is begonnen met aanbieden van Facebook advertisement inclusief retargeting. Tevens kan er gebruik worden gemaakt van een unieke sterke Facebook Pixel.
- Prosu heeft haar vakpartnerpakketten uitgebreid.
- Prosu biedt steeds vaker totaalpakketten aan. Vanaf ontwikkeling van het beeldmateriaal tot aan het overdragen van warme leads.
- Prosu is gestart met de eerste Agrimarketingpodcast. Iets wat in 2020 verder uitgebreid gaat worden.
Wij verwachten dat bovenstaande ontwikkelingen u zo nieuwsgierig hebben gemaakt dat u direct meer wilt weten. Klik hier en open onze mediabrochure in PDF. Hieronder kunt u doorklikken naar de sector die voor u interessant is!
Klik hier door naar onze bereikcijfers en verschijningsdata per sector:
Mocht u vragen hebben of op zoek zijn naar advies dan komen wij graag een keer bij u langs. De medewerkers van Prosu zijn graag uw aanspreekpunt en sparringpartner voor al uw campagnes.