Nieuwe marketingtools, bereikcijfers en verschijningsdata voor 2021
Het afgelopen jaar was er één om niet snel te vergeten. Veel agrariërs zullen voortaan bij 2020 niet alleen denken aan wederom warm weer, maar ook aan boerenprotesten en natuurlijk het coronavirus. Marketeers denken voornamelijk terug aan de gevolgen van de pandemie en de invloed hiervan op de marketing.
Het afgelopen jaar hadden we vaak te maken met gewijzigde campagnes. Voor sommige marketeers was corona juist een goed moment om marketingacties te verhogen en in te regelen. Terwijl voor anderen het een tijd was om de marketing even op een lager pitje te zetten. Ook omdat beurzen en demodagen helaas niet of in mindere mate door konden gaan. Vanwege gewijzigde plannen zijn er veel marketingacties die later opgepakt gaan worden, maar hoe zet u uw marketingtools nu optimaal in als iedereen dezelfde uitdaging heeft?
Klik hier door naar onze NIEUWE bereikcijfers en verschijningsdata:
Mocht u vragen hebben of op zoek zijn naar advies dan komen wij graag een keer bij u langs. De medewerkers van Prosu zijn graag uw aanspreekpunt en sparringpartner voor al uw campagnes.
Nieuwe marketing mogelijkheden
Om u als marketeer te helpen bij deze uitdaging hebben wij als Prosu Media Producties meerdere nieuwe mogelijkheden aan ons assortiment toegevoegd. Naast de inhoudelijke vakbladen, die u van ons kent, is één van de belangrijkste en meest vernieuwende mogelijkheden de optie tot contextual advertising. Dit is een manier van adverteren waarbij de inhoud van een pagina leidend is. Oftewel; een advertentie wordt niet meer getoond op basis van wie het eerst komt, wie het eerst maalt of op basis van verzamelde persoonsgegevens. Contextual advertising zorgt ervoor dat een advertentie alleen wordt getoond als het aansluit bij de informatie, die op de pagina gedeeld wordt.
Vernieuwingen bij Prosu
Naast bovenstaande ontwikkelingen zijn ook onderstaande vernieuwingen bij Prosu doorgevoerd:
- Onze agrarische nieuwssites zijn vernieuwd. Naast een verfrissend en overzichtelijk design is er nu naast dagelijkse nieuws meer ruimte voor diepgang op sectorspecifieke thema’s. Voor agrariërs biedt dit meer lezerswaarde en voor u als marketeer zijn er nieuwe advertentiemogelijkheden;
- Onze marketing-/redactieteam is uitgebreid waardoor wij kunnen doorgroeien en de themapagina’s beter kunnen gaan vormgeven.
- Al onze agrarische vakbladen hebben of krijgen in de loop van 2021 een nieuw verfrissend design. Een vormgeving die de leesbaarheid en het leesplezier verhoogt en tevens de attentiewaarde van uw boodschap doet stijgen;
- Onze designafdeling is uitgebreid;
- Onze Nederlandse en Belgische nieuwssites en nieuwsbrieven zijn gelijk getrokken in vormgeving en advertentiemogelijkheden. U hoeft dus niet meer verschillende formaten aan te leveren en tevens zullen rapportages hierdoor voor u overzichtelijker worden.
Wij verwachten dat bovenstaande ontwikkelingen u zo nieuwsgierig hebben gemaakt dat u direct de mediabrochure aanvraagt! Mocht u vragen hebben of op zoek zijn naar advies dan komen wij graag een keer bij u langs. De medewerkers van Prosu zijn graag uw aanspreekpunt en sparringpartner voor al uw campagnes.
Graag tot ziens in 2021!
Klik hier door naar onze NIEUWE bereikcijfers en verschijningsdata:
Aanvragen mediabrochure
Klik hier door naar onze bereikcijfers en verschijningsdata per sector:
Mocht u vragen hebben of op zoek zijn naar advies dan komen wij graag een keer bij u langs. De medewerkers van Prosu zijn graag uw aanspreekpunt en sparringpartner voor al uw campagnes.