Uw deelname aan RMV Gorinchem maximaal benutten?
Als je aan een beurs zoals RMV Gorinchem deelneemt, dan wil je daar natuurlijk een optimaal resultaat behalen. Dat begint bij voldoende traffic naar uw stand. Effectieve manieren zijn de inzet van social media, (e-) mailings en adverteren. Maar specifiek focussen op de beursbezoeker met een beursactie, dat werkt toch het beste.
Bonnenboekje op RMV Gorinchem
Daarom lanceert Prosu Media Producties ook dit jaar weer het Bonnenboekje. Dit is namelijk een uitstekende manier om extra traffic en leads naar uw stand te trekken. Het Bonnenboekje is een boekje vol met beursacties die 10.000 keer wordt gedrukt en wordt bijgestoken bij de oplage van Melkveebedrijf.nl. Zo weet je zeker dat je de juiste doelgroep bereikt. Tevens worden maar liefst 4.000 exemplaren verspreid bij de ingang van RMV Gorinchem.
Online promotie
Uiteraard wordt, naast de printuitgave, het Bonnenboekje ook online gepromoot. Zo wordt de bon geplaatst op onze agrarische nieuwswebsites en in de bijbehorende e-nieuwsbrieven die wordt verzonden naar ruim 21.000 prospects. Social media zal ook ingeschakeld worden om zo het bereik van extra te vergroten.
Wees er op tijd bij
Het Bonnenboekje is al jarenlang een doorslaand succes op de verschillende beurzen. Omdat de posities beperkt zijn, is het aan te bevelen om snel te reageren. De investering voor een bon in het Bonnenboekje bedraagt slechts € 795 en de uiterste aanleverdatum is 4 november 2022.
Inspiratie opdoen met succesvolle bonnen uit het verleden of eens sparren over de communicatiestrategie? Onze media-adviseurs staan u graag bij.