In 4 stappen leads behalen uit uw vakpartnerpagina
Is kennisoverdracht of uw naamsbekendheid vergroten één van uw communicatiestrategieën om uw product of dienst te promoten? Door onze opdrachtgevers wordt er dan vaak gekozen voor een vakpartnerpagina. Met een vakpartnerpagina op onze nieuwswebsites profiteert u van ons grote sectorspecifieke bereik. Maar wist u dat dit ook als input kan dienen voor leadgeneratie? Wij presenteren het u in 4 stappen.
Op uw vakpartnerpagina staat al uw nieuws weergegeven, is bedrijfsinformatie te vinden en staan belangrijke onderwerpen en/of campagnes uitgelicht. Op de vakpartnerpagina wordt rekening gehouden met uw eigen huisstijl. Klik hier en lees de mogelijkheden van een vakpartnerpagina.
Om zoveel mogelijk resultaat te behalen met een vakpartnerpagina is het ook mogelijk deze in te richten met onze herkenningstool. Op deze manier zijn er nog meer (vervolg)acties in te regelen die allemaal ten goede komen aan het behalen van uw doelstelling. Hieronder wordt in 4 stappen uitgelegd hoe u leads behaalt uit een vakpartnerpagina:
HOE BEHAALT U LEADS UIT UW VAKPARTNERPAGINA?
STAP
Voordat de campagne begint stelt u een doel en bepaalt u welke doelgroep u wilt bereiken. Hierna wordt uw vakpartnerpagina ontworpen in uw huisstijl. Klik hier voor een voorbeeld van een vakpartnerpagina
STAP
Wij genereren traffic door het plaatsen van (minimaal 24) nieuwsberichten op uw vakpartnerpagina. Deze berichten worden tevens gedeeld op de website, in de nieuwsbrief en op social media.
STAP
Dankzij de inzet van alle uitingen heeft u een x aantal paginaweergaven behaald. Gemiddeld wordt 79% van deze bezoekers op onze website herkend. (iedereen die minder van 2 sec op de pagina zit wordt niet meegenomen in de herkenning). Door middel van een rapportage leveren wij u bewijs over welke doelgroep u heeft bereikt.
STAP
Er wordt een juiste vervolgactie op alle herkende agrariërs die uw vakpartnerpagina hebben bezocht uitgevoerd. Voorbeeld: iedere melkveehouder met meer dan 80 melkkoeien die langer dan 1 minuut uw pagina heeft bekeken of uw pagina meerdere keren heeft bekeken, ontvangt een vervolgmailing en wordt gebeld.
Uw doelstelling die u van ten voren heeft vastgesteld is behaald! Voorbeeld: er is met 200 melkveehouders met meer dan 80 melkkoeien een afspraak ingepland. Of: 100 varkenshouders hebben een product aangeschaft. Let wel op dat dit ook het moment is om te evalueren en uw campagne te verbeteren. U begint na de evaluatie weer bij stap 1.
Heeft u vragen vul onderstaand formulier in of neem contact op met één van onze collega’s.