Vostermans Ventilation haalt leads uit online campagne
Onlangs is voor Vostermans Ventilation een online campagne uitgevoerd voor de Multifan Melkvee Ventilator. De online campagne voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. Bent u benieuwd wat Vostermans deze campagne heeft opgeleverd? Lees hieronder de review!
Wie is Vostermans Ventilation B.V.
Vostermans Ventilation ontwikkelt en produceert een breed scala aan ventilatoren voor agrarische en industriële toepassingen. Met ervaren personeel wordt gewerkt aan het bieden van oplossingen voor een optimale ventilatie.
Doel van de campagne
Het doel van onze campagne is om melkveehouders zoveel als mogelijk bekend te maken met de vernieuwde Multifan Melkvee Ventilator. Daarnaast is Vostermans Ventilation op zoek naar een aantal interessante aanvragen voor de Multifan Melkvee Ventilator. Door een combinatie van banners, advertorials en berichten op social media zijn zoveel als mogelijk melkveehouders naar een online actiepagina geleid.
Waarom gekozen voor melkveebedrijf.nl
“Het inzetten van een sectorspecifiek kanaal was doorslaggevend in de keuze voor Prosu. In ons geval wilden wij de melkveehouders bereiken dus kozen wij voor Melkveebedrijf.nl. Tevens waren zij erop ingericht om de lezers ook een juiste landingspagina te bieden waarbij wij leads konden genereren”, aldus Frank Muijsers marketing en communicatiemanager bij Vostermans.
Resultaat van de campagne
“Met de campagne hebben wij veel aandacht kunnen genereren voor onze vernieuwde ventilator. Er zijn uiteindelijk concrete aanvragen binnengekomen naar aanleiding van de campagne. Aan onze verwachting is hiermee ruimschoots voldaan en als wij weer iets soortgelijks hebben, dan zullen wij zeker weer terugkeren bij één van de sectorspecifieke kanalen van Prosu”.
Hoe Vostermans vol inzet op inbound marketing? Lees hier het artikel in MT