Oogsten doe je in de zomer
In de zomer worden veel campagnes op een laag pitje gezet. Toch zien wij gedurende deze periode geen noemenswaardig verschil in de openingsratio’s van onze nieuwsbrieven en het leesgedrag van de agrariër. De zomer is dan ook bij uitstek dé periode om op te vallen! Daar kunnen wij u mee helpen. Profiteer van onze Zomeractie.
Meer lezen en surfen in de zomer
Uit statistieken blijkt dat mensen in de zomermaanden meer op social media vertoeven én meer lezen en surfen dan de rest van het jaar. Dit zie je terug in onderstaande afbeelding van de websitebezoekers van onze agrarische titels. Maak daar gebruik van door ze juist die content aan te bieden waar de gebruiker behoefte aan heeft.
Agrarisch werk gaat door
Juli en augustus staan in Nederland en België voor de meeste mensen in het teken van de welverdiende zomervakantie. Echter blijven agrariërs serieus met hun bedrijf bezig in de zomer. Dit zien we dan ook in terug in onze statistieken die niet noemenswaardig teruglopen in de maanden juli en augustus.
Prosu zomeractie
Doordat veel bedrijven hun campagne stilleggen tijdens de zomer is dit juist de kans om extra op te vallen. De zomer is dan ook een uitstekende periode om bijvoorbeeld de awareness of de naamsbekendheid te vergroten voor de periode in het najaar, waarop er een grotere investeringsbereidheid is onder de agrariërs. Zorg ervoor dat u top-of-mind bent in de periode waar het ertoe doet!
Laat uw campagne juist in de zomer opvallen en profiteer van onze online actie 3+1 plaatsing gratis. Of maak gebruik van onze Benelux korting van 30%.
Of neem contact op met uw accountmanager