Vakblad Clean Totaal

Clean Totaal is sinds haar bestaan uitgegroeid tot hét toonaangevende platform in de wereld van professioneel schoonmaken en reinigen. Clean Totaal biedt u een combinatie aan van het vakblad Clean Totaal , website Cleantotaal.nle-nieuwsbriefLinkedInFacebook en Twitter. We beginnen met het vakblad Clean Totaal.

Clean Totaal 3/4 2019

VAKBLAD

CLEAN TOTAAL

4.500

Ontvangers

Clean Totaal verschijnt 5 keer per jaar

ABONNEMENTEN

TARIEF

Nederland: € 57,- per jaar
België: €67,50,- per jaar

CONTACTGEGEVENS

REDACTIE

Ruben Lijzenga

CONTACTGEGEVENS

ADVERTEREN

Edwin de Jong

Tarieven Vakblad Clean Totaal

Formaat (mm)1 plaatsing (prijs per plaatsing)3 plaatsingen (prijs per plaatsing)5 plaatsingen (prijs per plaatsing)
1/1 (231 x 303)€ 2.550€ 2.295€ 2.100
1/2 (97 x 266 of 198 x 131)€ 1.550€ 1.395€ 1.280
1/4 (37 x 131 of 198 x 63)€ 950€ 855€ 785
2/1 (spread) (456 x 303)€ 4.550€ 4.095€ 3.750
Bedrijfsreportage (print&online)€ 2.000
Speciale posities
Achtercover+25%+25%+25%
Binnenkant achtercover+20%+20%+20%
Binnenkant voorcover+20%+20%+20%
Opmaak advertentie door onze vormgever€150

Verschijningsdata Clean Totaal

Hieronder vindt u de reserveringsdata en verschijningsdata van vakblad Clean Totaal. Voorkom teleurstellingen en reserveer uw advertentie op tijd!

EditieReserveren adv.AanleverdatumVerschijningsdatum
110-01-202017-01-202014-02-2020
203-04-202010-04-202007-05-2020
3/417-06-202019-06-202021-07-2020
518-09-202025-09-202023-10-2020
620-11-202001-12-202018-12-2020

Thema’s vakblad Clean Totaal

In iedere editie van Clean Totaal focust de redactie zich op speciale aandachtsvelden. Sluit met uw campagne aan bij een thema voor maximaal effect! Hieronder vindt u de thema’s per editie.

EditieThema 1Thema 2Thema 3
1MachinesDuurzaamheidSchoonmaakkwaliteit
2CoronavirusGevelreinigingHygiëne & desinfectie
3/4VloeronderhoudKeurmerkenDuurzame inzetbaarheid
5GlasbewassingMicrovezelInnovatie & IT
6SanitairBinnenmilieuExtreme schoonmaak

Insert Clean Totaal

Wilt u een insert afnemen? dat kan! Voor slechts € 2.500 geniet uw brochure of flyer van maximale attentiewaarde binnen de schoonmaakbranche.

  • Maximaal gewicht: 20 gram,
  • Maximaal formaat: 225 x 297 mm

*Andere formaten en gewichten op aanvraag

Persberichtenlicentie

Niet adverteren, maar wel profiteren van het bereik van Clean Totaal? Met een persberichtenlicentie bent u ervan verzekerd dat u de Nederlandse schoonmaakprofessional crossmediaal bereikt. Een persberichtenlicentie bestaat uit het volgende:

  • Publicatie persbericht in magazine (max. 1 per magazine)
  • Publicatie persbericht op cleantotaal.nl met responsmogelijkheid (max. 15 berichten)
  • Publicatie e-nieuwsbrief
  • Share op social media

Prijs: € 1.200 per 12 maanden

Website Clean Totaal

Op www.cleantotaal.nl plaatsen wij dagelijks persberichten, fotoreportages, productnieuws en bedrijfsreportages om de Nederlandse schoonmaakbranche te voorzien van actueel nieuws en ontwikkelingen binnen de sector. Bekijk hieronder alle online promotiemogelijkheden.

website CLEAN TOTAAL

Op Cleantotaal.nl 

20.500

GEBRUIKERS PER MAAND

23.800

SESSIES PER MAAND

36.610

PAGINAWEERGAVEN PER MAAND

Adverteren op Cleantotaal.nl 

SoortSpecificatiesPrijs
Leaderboard500 x 80 pixels
€ 400
Logolink Home110 x 110 pixels€ 150
Rectangle315 x 250 pixels
€ 250
Skyscraper315 x 600 pixels€ 300
Advertorial in nieuwsbrief + doorplaatsing websiteScroll naar beneden€ 475 (bij 1 x)
€ 1.500 (bij 4 x)
Opmaak bovenstaande door onze vormgeverBovenstaande formaten€ 75

Recordcijfers Clean Totaal website

Wist u dat: het aantal bezoekers op cleantotaal.nl maar liefst 100% tot 500% is toegenomen sinds de intelligente lockdown van kracht is?

De vervijfvoudiging van het aantal weergaven op de Clean Totaal website toont aan dat er behoefte is aan informatie over schoonmaakmethodieken, personele inzet en reiniging in crisistijd. Haak hierop in en bereik een groter publiek dan ooit tevoren via Clean Totaal. Accountmanager Edwin de Jong vertelt u graag over de mogelijkheden.

48.700

GEBRUIKERS IN 1 MAAND

60.000

PAGINAWEERGAVEN IN 1 MAAND

AANLEVERSPECIFICATIES ADVERTORIAL (website & e-nieuwsbrief)

Uw advertorial op www.cleantotaal.nl krijgt een prominente plek op de homepage van Clean Totaal én in de e-nieuwsbrief. De aanleverspecificaties vindt u hieronder:

Advertorial richtlijn website

Titel: Max. 60 tekens incl. spaties
Hoofdafbeelding: 1000×666 pixels (verhouding 3:2, JPG)
Indien videoreportage: Youtube URL of MP4 video
Tekst: Min. 250 woorden incl. links

Advertorial richtlijn e-nieuwsbrief

Titel: Max. 60 tekens incl. spaties
Afbeelding: 241×160 pixels max. 100kb (JPG)
Tekst: Max. 35 woorden/255 tekens incl. spaties

E-Nieuwsbrief Clean Totaal

Clean Totaal verstuurt twee keer per week de e-nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief wordt elke dinsdag en vrijdag verstuurd. Bekijk hieronder alle mogelijkheden.

E-NIEUWSBRIEF

CLEAN TOTAAL

4.000

Ontvangers

Adverteren in de e-nieuwsbrief van Clean Totaal 

SoortSpecificatiesPrijs (1 plaatsing)Prijs (4 plaatsingen)
Banner468 x 250 pixels
€ 250€ 850
Advertorial in nieuwsbrief + doorplaatsing websiteZie hierboven€ 475€ 1.500
Opmaak banner door onze vormgeverBovenstaande formaten€ 75
Clean Totaal NIEUWSBRIEF

Stay connected!

Juist in coronatijden is het belangrijk om contact te houden met uw doelgroep.

Kennis delen lastig? Niet altijd!

Wilt u werken aan uw merkbekendheid en autoriteit en inspelen op emotie, naast feitelijk te informeren? Wellicht is het tijd om een podcast of een video op te nemen. Podcasts zijn dé (nieuwe) vorm van gesproken radio die op afroep te luisteren zijn. En video’s? Dat hoeven we niet uit te leggen toch?

Emotie zet aan tot actie

Wij geloven in de combinatie van redactioneel vakmanschap met commerciële impact. Middels podcasts en video’s voorziet u de schoonmaakprofessional van relevante informatie door uw kennis te delen. De luisteraar/kijker maakt persoonlijk kennis met u en uw producten of diensten. Dit ondersteunt het opbouwen van geloofwaardigheid en stuwt de autoriteitspositie. In tegenstelling tot geschreven blogposts of advertorials bieden podcasts en video’s de mogelijkheid om de luisteraar emotioneel te binden. En emotie is hetgeen dat mensen aanzet om in actie te komen.

Content is king

Het succes hangt van verschillende factoren af, maar het allerbelangrijkste blijft content. Het grote voordeel bij deze vorm van marketing is dat de beoogde doelgroep zelf bepaalt of de inhoud aansluit bij zijn of haar bedrijfsvoering. Als het goed is, weet de luisteraar op voorhand waar hij of zij aan toe is en kiest hij/zij voor de video of de podcast op een moment dat dit uitkomt. Of dat nu in de auto is, achter het bureau of aan de keukentafel.

Prosu Media Producties produceert professionele podcasts in onze mobiele radiostudio waarmee wij garant staan voor sublieme kwaliteit die niet onderdoet voor hetgeen u dagelijks hoort op BNR of Radio 1. Video’s produceren we in samenspraak op locatie. Om ervoor te zorgen dat uw boodschap de juiste doelgroep bereikt, staat Accountmanager Edwin de Jong u graag bij!

Edwin de Jong

Edwin de Jong Clean Totaal Prosu Media Producties

Accountmanager
06 2202 4206
edwin.de.jong@prosu.nl

Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden

Maximale exposure tijdens Interclean Amsterdam

Uw noviteiten in de spotlight

Showcase

Via vakblad Clean Totaal uw service-of productnoviteiten tonen aan ruim 5.000 Nederlandstalige beslissers in de professionele schoonmaak? Pak dan voorafgaand aan Interclean Amsterdam 2020 uit met een exclusieve showcase! Speciaal voor deze editie is de prijs voor een hoogwaardige reportage verlaagd met maar liefst 25%. U profiteert alleen deze editie van deze korting.

Onze redactie produceert een hoogwaardig redactioneel artikel omlijst met professionele fotografie. Deze showcase wordt gedeeld in de preview-bijlage van Clean Totaal 5 – 2020 én wordt via het online kennisplatform gedeeld met het lezerspubliek. Met een showcase zorgt u voor een hoge attentiewaarde in de grootste editie van vakblad Clean Totaal in 2020.

Inhoud

Prijs: 1.500 euro
Publicatie van 2/1 pagina in Interclean preview online & in vakblad.

Previews

Zoals u van Clean Totaal gewend bent, besteden we weer ruim aandacht aan Interclean Amsterdam 2020, de grootste schoonmaakbeurs ter wereld.

Als relatie van Clean Totaal kunt u kosteloos uw content met de redactie delen. In onze eenmalige preview-bijlage brengen we ruim 5.000 zakelijke eindbeslissers in de schoonmaak op de hoogte van de noviteiten die u tentoonstelt in de RAI Amsterdam.

Graag ontvangen wij een afbeelding (minimaal 1mb) en tekst (maximaal 200 woorden). U stuurt uw bijdrage kosteloos en eenvoudig per e-mail naar:
redactie@cleantotaal.nl

Wij kijken uit naar uw bijdrage!

Video

Wilt u het contactmoment van Interclean Amsterdam 2020 verlengen en genieten van een extra hoge attentiewaarde? Clean Totaal produceert professionele video’s op uw stand! Op deze manier bereikt u de lezer crossmediaal en kunt u in een paar minuten uw noviteiten en highlights in de spotlight zetten.

Onze professionals produceren een kwalitatief hoogstaande video welke wordt gedeeld via het Youtube-kanaal, Facebook, Twitter, Linkedin, de website & meerdere e-nieuwsbrieven. Wij staan u bij om tot de kern van uw boodschap en het verhaal te komen. Met een journalistiek oogpunt als basis, een mix van creativiteit, enige durf en een gezonde dosis boerenverstand geven we samen vorm aan de videoboodschap voor uw merk en organisatie. Met als uitgangspunt de juiste balans tussen sales, entertainment en het verhaal. Uw verhaal.

Inhoud

Prijs: 500 euro
Publicatie van video op YouTube – verspreiding via Clean Totaal website, social media & e-nieuwsbrief

Extra exposure middels een advertentie?

Indien u een showcase bij ons afneemt, maakt u aanspraak op een 1/1e advertentie voor slechts 2.250 euro in plaats van 2.550 euro.

Vraag uw services aan

Schoonmaak Vakdagen

Datum: 13 & 14 april 2021 | Locatie: Expo Houten

Schoonmaak Vakdagen 2020 Prosu Media Producties
Lisanne Andeweg

Beursmanager Lisanne Andeweg

Hét schoonmaakvakevenement voor de Nederlandse & Vlaamse schoonmaakprofessional keert terug! Na een uiterst succesvolle tweede editie is Expo Houten wederom de plaats van handeling waar u relaties kunt ontmoeten én prospects kennis kunt laten maken met uw nieuwe producten of diensten.

“Vol enthousiasme blikken we vooruit naar de derde editie van de Schoonmaak Vakdagen. Wederom zetten we in op een bezoekersgroep van uiterst hoge kwaliteit en een zeer divers kennisprogramma waarmee de Schoonmaak Vakdagen opnieuw dé kennis- en ontmoetingsplaats van  de Schoonmaakindustrie binnen de Benelux is!”

Diverse bezoekersgroep

Ruim 1.700 professionals binnen de schoonmaakindustrie bezochten Expo Houten om zich te laten inspireren, enthousiasmeren, om te netwerken en hun kennis te verrijken.

Als exposant bent u ervan verzekerd dat u de beslissers uit de branche zult treffen op uw stand. Van hen ontvingen wij vele enthousiaste reacties, zo blijkt uit onafhankelijk onderzoek uitgevoerd door Prosu Databased Marketing. De meest opvallende uitkomsten vindt u hieronder.

Opvallende uitkomsten bezoekersonderzoek

  • 80% van de bezoekers blikt tevreden terug op het beursbezoek.
  • 72% van de bezoekers is tevreden over het kennisprogramma.
  • 99% van de bezoekers is tevreden over de bereikbaarheid.
  • Minstens 70% van de bezoekers bezoekt de volgende editie.

U wilt dit niet missen! Meer informatie over de Schoonmaak Vakdagen vindt u op de speciale website, te bereiken via de button hieronder.

Beurspakketten (Schoonmaak Vakdagen)

Voor exposanten zijn verschillende pakketten ontwikkeld. Deze staan hieronder vermeld.

PAKKET SCHOON

12 m² – €2.580

  • 12m² kale standruimte
  • Stroom (230v – 3kW)
  • Tapijttegels in kleur naar wens
  • Exclusief standbouw

PAKKET SCHONER

24m² – €4.920

  • 24m² kale standruimte
  • Stroom (230v – 3kW)
  • Tapijttegels in kleur naar wens
  • Exclusief standbouw

PAKKET SCHOONST

48m² – €9.360

  • 48m² kale standruimte
  • Stroom (230v – 3kW)
  • Tapijttegels in kleur naar wens
  • Exclusief standbouw

Wilt u een voorstel op maat of heeft u vragen? Stel uw vraag aan de beursorganisatie

Edwin de Jong

Edwin de Jong Clean Totaal Prosu Media Producties

Accountmanager
06 2202 4206
edwin.de.jong@prosu.nl

Lisanne Andeweg

Lisanne Andeweg

Algemeen manager
06 5143 0780
lisanne.andeweg@prosu.nl

Ruben Lijzenga

Hoofdredacteur
06 8363 9876
ruben.lijzenga@prosu.nl