Prosu Media Producties
Specialisten in marketing, klantcontact en multimedia
Specialisten in marketing, klantcontact en multimedia
“Wanneer je stand of verhaal niet aantrekkelijk is, krijg je weinig bezoekers in je stand”
Ingezette campagnes 2017
Keuze voor het Bonnenboekje®
Wij ervaren dat er steeds minder bezoekers naar de beurs komen. Het succes van de beurs hangt dan ook af van een goede actie. Wanneer je stand of verhaal niet aantrekkelijk is, krijg je weinig bezoekers in je stand. Om onze beursactie onder de aandacht te brengen hebben wij gekozen voor het Bonnenboekje®.
Het bonnenboekje heeft bij de beurzen in voorgaande jaren ook goed zijn werk gedaan. Hierdoor kregen wij veel aandacht in de stand, en zeker met het gratis weggeven van Klausan violetspray. Het Bonnenboekje® was bij Vakblad Melkveebedrijf toegevoegd, maar ook verkrijgbaar bij de ingang van de beurs. Zeker 70 – 80% van de stand-bezoekers was oprecht geïnteresseerd in het onderzoek naar Klausan bij Mortellaro en waarom we de violetspray gratis weggaven. En uiteraard kregen wij door in gesprek te gaan met de bezoeker, weer veel marktinformatie terug.
Resultaat
Doel van de campagne was om zoveel mogelijk veehouders kennis te laten maken met de Klausan violetspray. In totaal hebben wij met het Bonnenboekje® tussen de 2.500 tot 3.000 bonnen ingeleverd gekregen op de stand. Aangezien er veel concurrenten zijn op het gebied van violetspray, waren wij erg blij met de ingezette campagne.
Doordat wij leveren aan groothandels en detailhandel kunnen wij niet precies nagaan of aankopen van het product gedaan worden naar aanleiding van het Bonnenboekje®. Echter kunnen wij wel concluderen dat we met de omzet van het product op schema lopen.
Klantbeschrijving
Met specifieke producten voor de agrariër biedt ECOstyle AgroVet een breed assortiment voor veehouders. Een onderscheidend assortiment met uitgekiende ecologische, 100% natuurlijk en effectieve producten.