
Nieuws


Wie bekijkt jouw website en wat kan je met deze informatie?
Het kennen van jouw publiek biedt niet alleen inzicht in de doelgroep, hun gedrag en voorkeuren maar zorgt er ook voor dat jij als bedrijf strategisch kan handelen en gepersonaliseerde content kan aanbieden.

AHV International
AHV ontwikkelt innovatieve en duurzame oplossingen om belangrijke obstakels in de diergezondheidssector te overwinnen. Door middel van een multimediale campagne wordt dit onder de aandacht gebracht bij de juiste doelgroepen.

Wil je meerdere agrarische sectoren in één keer bereiken?
Adverteren speelt een essentiële rol bij het bereiken van de…

Oogsten doe je in de zomer
De zomer is bij uitstek dé periode om op te vallen! Daar kunnen wij u mee helpen. Profiteer van onze Zomeractie.

Annelies Debergh nieuwe hoofdredacteur Melkveebedrijf België
Wij zijn blij u te kunnen melden dat Annelies Debergh de…

Vergroot regionaal succes: Bereik de complete markt met doelgerichte dealermarketing
Dat de ene boer de andere boer niet is, weten we allemaal. Daar…

Het gebruik van Google Search Console: De voordelen voor jouw bedrijf
Een van de meest waardevolle hulpmiddelen die bedrijven kunnen…

Effectieve SEO-strategieën onthuld: Een praktijkvoorbeeld dat werkt!
Het is cruciaal om als bedrijf online goed zichtbaar te zijn.…

Hoe meet je de betrokkenheid van website bezoekers in Google Analytics 4?
Bij online marketing draait het allemaal om het aantrekken van…

De agrarische e-mailmarketing benchmark van 2023
Emailmarketing is een belangrijke marketingtactiek die bedrijven…

Wat valt op bij product marketing? Vijf tips uit de praktijk van Zonnepanelen op het dak B.V.
Je kan de aandacht van de consument maar een keer trekken. Het…

Hoe kan segmentatie helpen bij het bereiken van de doelgroep?
Net zoals dat niet iedereen dezelfde interesses heeft en in een…

Podcasts zijn een blijvertje: trends voor 2023
Er is een wildgroei aan podcasts en de verwachting is dat dit…

AI Total toont haar expertise via Melkveebedrijf
Met trots delen we mee dat fokkerij-organisatie AI Total vanaf…

KMM Groep doneert 1.695 euro aan de Voedselbank
Dronten, 15 december 2022 - Meer dan 1 miljoen mensen in Nederland…

Praktijkvoorbeeld: Waarom je video niet meer kunt wegdenken uit je marketingstrategie
Al jaren worden video’s steeds belangrijker. We zien er bijvoorbeeld…

Is massamedia nog wel effectief voor het opbouwen en behouden van merk- en naamsbekendheid?
Stel je voor: je ziet een advertentie in een vakblad, hoort een…

Klaar om te scoren in 2023?
Klaar om het kampioenschap binnen jouw sector te winnen? Heb…

Klaar voor de tijd van het jaar: evenementenmarketing
Binnen alle sectoren worden weer volop beurzen georganiseerd.…

Uw deelname aan RMV Gorinchem maximaal benutten?
Als je aan een beurs zoals RMV Gorinchem deelneemt, dan wil je…

Is het slim om te adverteren tijdens een recessie?
De ene crisis volgt de andere in rap tempo op. Dat maakt het…

Nieuwe medewerkers aan de slag of aan de slag met nieuwe medewerkers?
Het aantrekken van goed personeel blijft lastig. Binnen de agrarische…

Nieuw onderzoek: 600% meer aandacht van je lezer voor jouw boodschap?
Een advertentie maakt meer impact en is effectiever als het de…
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws.
Meld u aan voor PMPActueel of één van onze sectorspecifieke e-nieuwsbrief.
Contact
Prosu Media Producties
Postbus 283
8250 AG Dronten
Eskimolaan 13
8252 AS Dronten
0320 – 286 939
Het laatste nieuws
- Hoe zorg je ervoor dat jouw product door de doelgroep gezien wordt?17 augustus 2023 - 14:53
- Wie bekijkt jouw website en wat kan je met deze informatie?17 augustus 2023 - 13:46
- AHV International25 juli 2023 - 08:54