
Nieuws


Googles third-party cookies verdwijnen: wat betekent dat?
Het lag in de lijn der verwachting, maar met het verdwijnen van…

Stefan Zwaneveld (24) gestart als Management Trainee
Prosu Media Producties is al geruime tijd actief bezig met het…

Maximaal rendement uit de najaarsbeurzen?
De seinen voor de Dutch Poultry Expo in Hardenberg en de MAtExpo…

E-mailmarketing nog altijd relevant, bewijzen klikratio’s
Sinds de opkomst en de impact van social media en de vele succesverhalen…

Videoreview belangrijke schakel in oriëntatieproces
De videoreview is bij uitstek een geschikt middel om agrariërs…

Lotte Verduijn (23) nieuwe versterking op de marketing
Prosu Media Producties is al geruime tijd actief bezig met het…

Analyse podcasts: promotie is cruciaal voor resultaat
Sinds enkele jaren is Prosu Media Producties voor verschillende…

deLoonwerker België krijgt met Seppe Deckx een nieuw gezicht
Prosu is op zoek gegaan naar een redacteur voor deLoonwerker, welke gevonden is Seppe Deckx. Wij laten u graag kennis maken met Seppe.

KMM Groep benoemd tot Best Managed Company 2020-2021
KMM Groep, waar Prosu Media Producties onderdeel van is, behoort…

Sectorspecifieke kanalen blijven aan populariteit groeien
Nu het onderzoek 'Mediagedrag agrariërs' is afgerond, kunnen wij u steeds meer vertellen over de conclusies. Een opvallende bevinding is de groeiende populariteit onder sectorspecifieke kanalen.

Zoekmachines blijven belangrijk voor bereiken agrariërs
Uit het onderzoek "Mediagedrag onder agrariërs" bleek al eerder dat Google de belangrijkste informatiebron is voor agrariërs. Bent u benieuwd hoe wij dit ervaren op onze nieuwssites?

Anne en Janine vertellen over Prosu
Bij Prosu werkt een jong team met een aantal ‘ervaren’ teamleden. Niet iedereen is afkomstig vanuit de sector waardoor het een leuke en leerzame mix van mensen is. Zo op zijn tijd is er ook zeker plaats voor een grapje en een lolletje. Hierdoor hangt er een informele en ontspannen sfeer.

Conversies verhogen met hetzelfde budget? Schakel thematisch adverteren in!
Met thematisch adverteren wordt een advertentie alleen getoond bij artikelen die gaan over de onderwerpen die u relevant acht. Dit wil zeggen dat uw advertentie niet meer bij alle berichten of op alle pagina’s getoond wordt, maar slechts bij een selectie.

deLoonwerker blijft doorontwikkelen met nieuwe vormgeving
De eerste editie in 2021 van vakblad deLoonwerker valt op de deurmat in een prachtig nieuw jasje. Prosu is nu geruime tijd bezig om het vakblad deLoonwerker opnieuw en sterker te positioneren dan ooit te voren.

Varkensbedrijf.nl staat live! Sluit u aan bij onze thema’s?
Voor u als marketeer gericht op varkenshouders, biedt de vernieuwde website varkensbedrijf.nl vele kansen. Gaat u voor naamsbekendheid of wilt u uw doorklikratio en conversie verhogen?

Uw marketingdoelstellingen voor 2021 al SMART geformuleerd?
Ondanks de gekke tijden waarin we leven, zal jij als marketeer ook weer bezig zijn met de marketingdoelstellingen voor 2021. Heb jij deze doelstellingen ook al SMART geformuleerd en is het duidelijk wat jullie KPI's zijn voor de verschillende campagnes die gaan lopen?

Pluimveebedrijf.nl staat live! Sluit u aan bij onze thema’s?
Voor u als marketeer gericht op pluimveehouders, biedt de vernieuwde website pluimveebedrijf.nl vele kansen. Gaat u voor naamsbekendheid of wilt u uw doorklikratio en conversie verhogen?

Snijden in uw marketingbudget? Onderschat de gevolgen niet!
Oftewel als we een algehele conclusie mogen trekken dan is dat wel dat als je naar het bedrijfsresultaat over een half jaar tot jaar gaat kijken het eerder logischer zal zijn om meer marketingbudget uit te geven in tijden van corona, dan minder.

deloonwerker.nl staat live! Sluit u aan bij onze thema’s?
Voor u als marketeer biedt de vernieuwde website deloonwerker.nl vele kansen. Gaat u voor naamsbekendheid of wilt u uw doorklikratio en conversie verhogen?

Akkerbouwbedrijf.nl staat live! Sluit u aan bij onze thema’s?
Voor u als marketeer gericht op akkerbouwers biedt de vernieuwde website akkerbouwbedrijf.nl vele kansen. Gaat u voor naamsbekendheid of wilt u uw doorklikratio en conversie verhogen?

VACATURE: Accountmanager veehouderij gezocht
Als accountmanager werk je met en voor topbedrijven in de agrarische sector. Wekelijks bezoek je klanten door heel Nederland en België op afspraak.

Nieuwe marketingtools, bereikcijfers en verschijningsdata voor 2021
Op marketinggebied zijn er ook weer genoeg ontwikkelingen geweest. Facebook heeft haar Algoritme aangepast, Google wordt steeds meer een antwoordmachine en LinkedIn start met live-video’s. Zo maar een paar zaken die zijn veranderd. Ook onder agrariërs is er weer veel veranderd.

Vacature: Redacteur met passie voor mechanisatie en grondverzet
Voor onze vakbladen de Loonwerker en Terra zijn wij op zoek naar uitbreiding en versterking in België. Heb jij een vlotte pen en interesse in de fascinerende wereld van landbouwmechanisatie, grondverzet, recycling en werftransport? Dan ben jij de geknipte persoon!
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws.
Meld u aan voor PMPActueel of één van onze sectorspecifieke e-nieuwsbrief.
Contact
Prosu Media Producties
Postbus 283
8250 AG Dronten
Eskimolaan 13
8252 AS Dronten
0320 – 286 939
Het laatste nieuws
- Het effect van pushmeldingen21 september 2023 - 13:37
- Hoe haal je alles uit het beursseizoen?21 september 2023 - 13:17
- Hoe zorg je ervoor dat jouw product door de doelgroep gezien wordt?17 augustus 2023 - 14:53