Nieuws
Vostermans Ventilation haalt leads uit online campagne
We hadden gekozen voor Prosu, omdat het bij hen mogelijk is om te kiezen voor een sectorspecifiek kanaal. Tevens waren zij erop ingericht om de lezers ook een juiste landingspagina te bieden waarbij wij leads konden genereren.
Smartphone gebruik stijgt bij Nederlandse en Vlaamse landbouwer
Het zal voor u geen verrassing meer zijn dat het mobiele gebruik de afgelopen jaren flink is gestegen. Maar welke sectorverschillen zien wij en wijkt de landbouwer nog af van het landelijke gemiddelde? In dit artikel vertellen wij u hier meer over!
Komkommertijd? Val op gedurende de zomer!
Gedurende de zomer worden veel campagnes op een laag pitje gezet.…
Groei Belgische melkveebedrijven: belangrijk voor uw marketing!
In 2018 is in België opnieuw een stijging te zien van het aantal melkkoeien. Het aantal melkkoeien is gestegen met 1,9% tot zo’n 529.000 stuks. In Wallonië stijgt voor het eerst in jaren het aantal melkkoeien tot 198.000.
Alle landbouwers in Benelux online te bereiken
In een onlangs verschenen artikel van het CBS wordt ingegaan op het mobiele gebruik in Europa. In dit artikel gaan wij verder in op het mobiele gebruik van de Nederlandse en Belgische bevolking en in het bijzonder op die van de landbouwers.
KMM Groep wederom uitgeroepen tot Best Managed Company!
37 bedrijven zijn uitgeroepen tot één van de Best Managed Companies 2019. De KMM Groep waar Prosu deel van uitmaakt is net als vorig jaar uitgeroepen tot Best Managed Company.
Vlaamse landbouwer volgt graag de ontwikkelingen in Nederland
Uit het onderzoek mediagedrag onder landbouwers uitgevoerd door Prosu, blijkt dat de Belgische landbouwers graag op de hoogte blijft van de ontwikkelingen in Nederland. Meer dan de helft van de landbouwers uit België geven aan Nederlands agrarisch nieuws interessant te vinden. In dit artikel meer over deze resultaten...
Sectorspecifieke vakbladen en nieuwsbrieven winnen terrein!
Tegenwoordig hoor je het steeds vaker het aantal personen dat wordt bereikt met je campagne is niet meer het belangrijkste, maar het bereiken van de juiste doelgroep dat is belangrijk. In dit artikel gaan we verder in op dit onderwerp...
Worden zoekmachines nu antwoordmachines?
Onlangs verscheen er een bericht omtrent de veranderingen die plaatsvinden bij Google. Dit bericht ging onder andere in op de verschuiving van zoekmachines naar antwoordmachines. Een ontwikkeling welke ook invloed kan gaan hebben op jouw websites.
Agrariërs maken steeds meer gebruik van Google
Als we naar onze online nieuwssites kijken dan valt ons op dat het percentage agrariërs dat binnenkomt via zoekmachines sterk is gestegen. Steeds meer agrariërs gaan zelf zoeken via zoekmachines naar relevante informatie. Lees hier meer over!
Prosu sponsort met Varkensbedrijf de BIG Challenge
Voor de elfde keer slaan de boeren de armen ineen om mee te doen aan de BIG Challenge. Wij als Varkensbedrijf willen graag bijdragen aan dit prachtige doel en sponsoren daarom de BIG Challenge 2019.
De opvallendste verschillen in online gedrag tussen de Nederlandse en Belgische landbouwers
In hoeverre verschillen de Nederlandse en Belgische landbouwers nu eigenlijk in online gedrag? In dit artikel wordt er verder ingegaan op de opvallendste verschillen in het gebruik van device tussen de Nederlandse en Belgische landbouwers.
Waarom u gebruik moet maken van A/B-testen
Als marketeer weet u vast wat er wordt bedoeld met A/B-testen, maar maakt u hier ook optimaal gebruik van? In dit artikel gaan we verder in op de meerwaarde van A/B-testen en op welke manier dit het beste kan worden ingezet.
Speelt u in op de onderwerpen van een vakblad?
Hoe relevanter uw informatie is des te meer lezers en reacties het zal opwekken. Speelt u wel eens in op het hoofdonderwerp van een uitgave? Bent u benieuwd naar onze hoofdonderwerpen? In dit artikel worden de hoofdonderwerpen van de eerst volgende edities toegelicht.
Prosu breidt uitgeefactiviteiten in Benelux flink uit
Prosu breidt uitgeefactiviteiten in Benelux flink uit. Overname van agrarische vaktijdschriften van Rekad Media Group. Hierdoor ontstaat de eerste Benelux-brede uitgeverij gespecialiseerd in agrarische vaktitels.
Opmerkelijke verschuivingen in online gedrag agrariërs
Steeds meer agrariërs zijn online actief, maar het online gedrag van de agrariërs verandert wel. Wij delen u graag de meest opmerkelijke verschuivingen die naar voren zijn gekomen in onze analyse.
Mediabrochure 2019: Van kwalitatief mediabereik naar aantoonbaar resultaat!
U bent als marketeer toch ook steeds vaker op zoek naar bewijs? In onze mediabrochure gaan wij verder in op ons unieke traject: Van kwalitatief mediabereik naar aantoonbaar resultaat! Lees hier meer...
NIEUW: zet sectorspecifieke platformen in voor een sectoroverstijgend bereik!
Wilt u zowel de loonwerker, melkveehouder, akkerbouwer, pluimveehouder als varkenshouder bereiken? Maar heeft u wel als eis dat uw promotie tot uiting komt op sectorspecifieke platformen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Maak nu gebruik van onze nieuwe sectoroverstijgende tarieven!
In 4 stappen leads behalen uit uw vakpartnerpagina
Is kennisoverdracht of uw naamsbekendheid vergroten één van…
Schoonmaak Vakdagen voor herhaling vatbaar?!
Twee dagen lang stond Expo Houten bol van reinigingsmiddelen,…
Maak van uw SMART doelstelling een aantoonbaar resultaat!
In dit artikel gaan we in op de manier waarop Prosu u kan helpen bij het opstellen en behalen van uw SMART doelstellingen.
Wat is een SMART doelstelling en waarom zou je dit gebruiken?
Wat is een SMART doelstelling en wat biedt het voor meerwaarde om hiermee te werken? Wij leggen het je graag uit in dit artikel!
“De Pluimveekrant: een verfrissend en strak georganiseerde vernieuwing”
De Pluimveekrant is het meest recent ontwikkelde product van Prosu Media Producties. Naaste de website PluimveeActueel is het tijd voor een krant die de pluimveehouders informeert.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws.
Meld u aan voor PMPActueel of één van onze sectorspecifieke e-nieuwsbrief.
Contact
Prosu Media Producties
Postbus 283
8250 AG Dronten
Eskimolaan 13
8252 AS Dronten
0320 – 286 939
Het laatste nieuws
- Het effect van pushmeldingen21 september 2023 - 13:37
- Hoe haal je alles uit het beursseizoen?21 september 2023 - 13:17
- Hoe zorg je ervoor dat jouw product door de doelgroep gezien wordt?17 augustus 2023 - 14:53