Responspagina Abbi Aerotech op www.melkveebedrijf.nl

Klanten informatie laten aanvragen via online content marketing

Ingezette campagnes Abbi Aerotech 

  • Afleverbericht in print
  • Advertorials/banners MelkveeActueel
  • Advertorial + responspagina op Melkveebedrijf.nl (klik hier voor een voorbeeld)
  • Advertorial doorplaatsen op social media accounts

Waarom deze campagne? 

Door de veranderende klimatologische omstandigheden merkt Abbi Aerotech dat het ook in het najaar vaker en langer warm is. Melkvee en in het bijzonder hoog productieve dieren reageren in het najaar heel gevoelig op hittestress en de productiedaling na een warme periode in het najaar is relatief groot. In de nazomer van 2016 merkten Abbi Aerotech dat de vraag aanhield. Tegelijkertijd hadden zij net een nieuw ventilatie systeem (dwarsventilatie) en nieuw eventilatoren ontwikkeld.

In overleg met Prosu Media Producties heeft Abbi Aerotech besloten ons nieuwe systeem in de kijker te zetten door middel van een AFLEVERBERICHT in het vakblad Melkveebedrijf. Dit afleverbericht is doorgeplaatst als responspagina op Melkveebedrijf.nl en vervolgens gedeeld via de nieuwsbrief MelkveeActueel en via de social media kanalen van Melkveebedrijf. Vervolgens is met verwijsbanners de responspagina nog een aantal weken onder de aandacht gebracht van de melkveehouders in Nederland. Deze verwijsbanners stonden op de website Melkveebedrijf.nl en in de nieuwsbrief MelkveeActueel vermeld.

Abbi Aerotech advertorial Melkveebedrijf.nl

Abbi Aerotech advertorial melkveebedrijf.nl

Abbi Aerotech responspagina melkveebedrijf.nl

Abbi Aerotech responspagina melkveebedrijf.nl

 

 

 

Resultaat

Het resultaat heeft de verwachtingen van Abbi Aerotech ver overtroffen! Direct in november kregen zij al 10 concrete reacties/ informatie aanvragen binnen. Echter tot grote verrassing van Abbi Aerotech kwamen de aanvragen ook nog steeds binnen tijdens het voorjaar en de zomer 2017 en zelfs tot vandaag. Het ging hierbij om nog eens 35 extra aanvragen.

Al deze aanvragen zijn zeer concreet gebleken en Abbi Aerotech geeft aan dat ze met 90% van de reacties inmiddels tot zaken zijn gekomen. Over de vindbaarheid van onze responspagina op internet zijn zij dan ook zeer te spreken. Deze werkwijze heeft ons zeer enthousiast gemaakt voor een verdere samenwerking! De inzet van klantervaringen voor het behalen onze marketing en verkoopdoelen zal dan ook een vervolg gaan krijgen

In de moderne veehouderij is iedere veehouder gebaat bij een geautomatiseerd ventilatie systeem.

Als het systeem past in de moderne melkveehouderij en het product energiezuinig en duurzaam is, de prijs/kwaliteit verhouding goed is , dan verwacht Abbi Aerotech ook volgende seizoen een goede markt. Het is volgens hen een absolute must voor in de toekomst, dit om de koe in staat te stellen om een topproductie te realiseren.

Abbi Aerotech logo

Abbi Aerotech

Klantbeschrijving

Abbi Aerotech b.v. is producent van ventilatoren en ventilatiesystemen voor de melkveehouderij. Het bedrijf is in 1990 gestart met haar activiteiten en is een gevestigde naam in de Melkveesector.