Prosu Media Producties
Specialisten in agrimarketing, klantcontact en multimedia
Specialisten in agrimarketing, klantcontact en multimedia
Oriëntatie voor aankopen of investeringen op basis van reviews, productinformatie, klantervaringen en acties vindt hedendaags via elk device online en via offline kanalen plaats. Binnen deze kanalen zijn er diverse speciale uitingen te bedenken voor extra exposure, attentiewaarde etc. zo ook bij onze vakbladen en websites. Samen met u kijken wij graag naar een passende invulling die bij u marketingdoelen past.
Op de websites is een Call-To-Action kader (nieuws) en een headline kader (home) geïntegreerd waar u uw eigen invulling aan kunt geven. Deze twee kaders bieden meer dan alleen een banner en er kan een teasertekst incl. call-to-action aan toegevoegd worden. Met de gevulde kader blijft u gedurende de looptijd altijd op de pagina in beeld.
De website biedt een uitgelegen kans voor het plaatsen van videoreportages incl. advertorial. Wij kunnen u helpen ondersteunen bij het maken van een videoreportage (gebruikservaring/productervaring).
Leadgeneratie kan één van uw speerpunten in 2017 zijn. Op de website kunt u een responspagina aan laten maken waar de doelgroep informatieaanvragen of verzoeken kan doen. Daarnaast wordt tijdens uw campagne het online kijk- en leesgedrag geregistreerd en geanalyseerd en kunt u een voorstel ontvangen voor aanlevering van NAWTE gegevens van prospectadressen. Deze kunt u inzetten voor passende vervolgacties.
Op basis van IP-herkenning kunnen wij deze prospects identificeren op uw website en onze website die niet direct een informatieaanvraag doen.
In aankoopbeslissingen hebben meningen van vakcollega’s de zwaarste stem. U kunt de positieve klantervaringen en aanschafmotieven communiceren in de rubriek ‘De op- en aflevering’.
Bedrijven hebben behoefte om een eigen visie, eigen onderzoeksgegevens en praktijkervaringen op een informatieve wijze uit te dragen binnen de covers van een kwalitatief vakblad. Wij bieden deze mogelijkheid in de rubriek ‘bedrijfsvisie’ met een onderscheidende opmaak.
Een post-it, splitcover en coveroortje hebben een hoge attentiewaarde in en op de vakbladen. Deze advertentievormen kunnen verwijzen naar uw advertentie binnen in het vakblad, actie bevatten of een korte teaser bevatten.
Een meehechter en bijsluiter om extra onder de aandacht te komen is mogelijk. Vraag uw accountmanager naar de tarieven voor Nederland en België.